Je moet het maar kunnen, je moet het maar durven: In een tentje, zonder de gemakken die we gewend zijn en zonder mobiele telefoon (!), overleven in de natuur. Onze jeugdnatuurwachters hebben het gedaan op vrijdag 17 en zaterdag 18 april 2026 op de Veluwe. Maar wat was het leuk, onvergetelijk! Op het programma stonden onder andere het op de vrijdagavond roosteren van marshmallows boven een gecontroleerd kampvuurtje (lekkerrr!) en op zaterdag een bezoek aan het mooie Nationaal Park De Hoge Veluwe met haar bijzondere Jachtslot Sint Hubertus. Ook werd een prachtig edelhert gespot! En dat mobieltje… dat werd niet gemist!
Recente reacties
Geen reacties om weer te geven.