Op maandag 13 april 2026 zijn de tuintjes weer gestart. De jeugdnatuurwachters leren groente en fruit te planten, te verzorgen en te oogsten. De oogst mogen ze zelf meenemen. Elke maandag wordt er de komende tijd dus hard gewerkt op de tuintjes. Ook stonden we stil bij het feit dat vrijwilliger Jan Lans voor maar liefst het 20e seizoen de tuintjes begeleid. Voorwaar een hartelijke felicitatie waard! Bedankt Jan!
Recente reacties
Geen reacties om weer te geven.